lauantaina, marraskuuta 12, 2016

Noste-palkinto












Hyvää lauantaita!
Nyt tämä on vieläkin ihan ihmeissään ja yllättynyt!
Minut on valittu tänä vuonna Noste-palkinnon saajaksi ..jeee
Mihinkähän nämä minun rakkaat sukkani vielä minut vievätkään..
Tulimme eilen Helsingin Meidän viikonloppu messuilta.Siellä palkinto minulle kunniakirjoineen ojennettiin,lehdistön paikalla ollessa
Teimme sinne tiloihin näyttelyn tarinoineen sukkamatkstani ,sukat jäivät sinne vitriiniin ja pitäisi saada ne pikaisesti sitten näyttelyn päätyttyä kotiin sillä viikonloppuna on Tampereen messut ja sinne pitäisi mennä myös sukkien kanssa
Olen niin kiitollinen kaikille sukkieni ystäville,ilman teitä,tämä ei olisi mahdollista
Palkinto jaettiin neljännen kerran
Katselin edellisten vuosien voittajia ja ovat kyllä niin taitavia ja menneet hienosti eteenpäin urallaan kaikki
Olen vieläkin vähän sanaton ja jotenkin tuntuu..olenko ansainnut..
Tästä jatketaan eteenpäin
heippa taas !

6 kommenttia:

  1. Onnea! <3
    Mä niin uskoin sinuun ja en ollut väärässä. Olen ylpeä, kun "tunnen" sinut.

    VastaaPoista
  2. Onnittelut! Tämä on niin oikein sinulle!!

    VastaaPoista
  3. Onnea,onnea,onnea ystäväkallis <3

    VastaaPoista
  4. Olenko ansainnut, kysyt. No ei tää nyt sentään mikään Taito Finlandia ole, tai edes kirja. Joten eiköhän tuo tullut ihan oikeaan osoitteeseen, kun se kerran jakaa pitää :D

    VastaaPoista
  5. Kyllä tämä minulle oli vähintäänkin yhtä iso asia kuin Taito Finlandia :D Todella onnellinen ja palkittu olen !

    VastaaPoista
  6. Sydämelliset onnittelut <3 An sulle....Olen seurannut blogiasi useamman vuoden ajan ja ihastellut sukkiasi ja korttejasi, jotka ovat myös aivan ihania, mutta väistyneet ilmeisesti sukkien myötä sivummalle. Toivottavasti et ole kuitenkaan lopettanut niiden tekemistä... Iloista Joulun odotusta ja kaikkea hyvää toivottaen: -Raili-

    VastaaPoista

Kiitän ihanista kommenteistanne!!