keskiviikkona, marraskuuta 16, 2016

Marraskuun sukka



Hyvää huomenta!
Nämä sukat lähtee huomenna kohti Tamperetta ja tietysti aikamoinen kasa muitakin sukkia !
Olen menossa Kädentaito messuille Novitan viereen!
 Kiitos vaan Novitalle kutsusta<3 nbsp="" p="">
Näihin sukkiin julkaistaan ohje siellä ja tehdään sellaisia tarvikepaketteja joissa on ohje ja langat mukana ..
Jännittää miten lähtee menemään ja kuinka mummu jaksaa siellä!!
 3 päivää ja aika hulinaa on kertomusten perusteella, ensimmäinen yö ollaan tyttärelläni Satulla Hämeenlinnassa ja seuraavat Tampereella hotellissa  ja minä kun olen niin huono nukkumaan vieraassa paikassa!
Noo..menee miten menee.. nukutaan sitten haudassa :D
Ja mitä sitä laittaa päällensä..mukavaa mutta tyylikästä..onko siellä kylmä vai lämmin..
-kai jotain löydän ..tuonne Noste palkinnon tilaisuuteen ostin mekon ja tuon poncon mutta nyt en osta mitään,haluan kuitenkin vaihtaa joka päivälle uudet vaatteet ja vaatteitahan minulla kyllä on,mutta kuten aina ,ei mitään päällepantavaa hihii
Kaikkea uutta,jännää  ja ihanaa nämä sukat ovat tuoneet tullessaan minun elämääni ..mitähän vielä !!
Koiruli viedään hoitoon ja huomenna matkaan..kirjoitan sitten ja yritän saada muutaman valokuvan otettua!
Heippa vaan ystäväni..eletään nyt tänään tätä hetkeä ja tavataan toivottavasti Tamperella ..silmät ristissä :D :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitän ihanista kommenteistanne!!