keskiviikkona, tammikuuta 27, 2016

Sukkia ja aina vaan sukkia









Hei vaan ystävät 
Jälleen sukkia valmistunut ja jotain muutoksiakin on tulossa minun elämääni mutta siitä enemmän sitten kun se on ajankohtaista
Ilma on lauhtunut niin että on muutamia lämpö asteitakin ollut ja lumi humahtelee katolta alas
No,parempi tällainen kun se kova pakkanen
Kuvat puhuvat puolestaan..ne on vaan niitä sukkia..eri väreissä eri pituisena
Tuo ruskea sukka tuolla välissä on lahja minulle..olin niin onnessani kun posti sen toi..jotenkin vaan tuntuu että jää kiitollisuudenvelkaan..vaikka ei se varmaan ole niin tarkoitettu..
..sydämestä annettu ja rakkaudella kudottu,ainakin uskon niin ja minulle aarre!
Hyvää yötä ja kauniita unia ystäväiseni!

7 kommenttia:

  1. Ihania nuo sinun sukkasi, samoin upea lahja jonka sait:-))
    Minun hiukka muunnellut sukat laitoin juuri näytille blogiini, seuraavat jo valmistumassa...ekoissa pieniä virheitä, ei anneta häiritä:-)) Kiitos ohjeesta vaan, oli kiva tehdä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kun sinäkin teit..pienet virheet kai kuuluukin käsityöhön..

      Poista
  2. En voi kun ihastella kuinka taitava sinä olet!
    Ihanat sukat olet saanut lahjaksi.

    VastaaPoista
  3. Oi nuo ekat musta valko punaiset ovat mahtavan ihanat <3

    VastaaPoista
  4. Missä lehdessä on toi ohje?

    VastaaPoista
  5. Is there a pattern for these socks anywhere? I would love to make them. I just taught myself to knit so I could make some but am having trouble without a pattern.

    VastaaPoista

Kiitän ihanista kommenteistanne!!