keskiviikkona, tammikuuta 05, 2011

Ihana tunnustus

Sain tällaisen ihanan tunnustuksen ahkeralta ja taitavalta askartelijalta ja bloggaajalta Sarilta
Paljon kiitoksia sinulle -olen aivan hämilläni ja kiitollinen ja onnellinen tästä kunniasta!
Sari kuuluu suosikkeihini ,vierailen hänen sivuillaan päivittäin-harvoin menee päivää-ettei sinne ole tullut postausta -usein jopa kaksi/kolmekkin  samana päivänä ja paljon ihania linkkejä ohjeisiin --

Minun kuuluu jakaa tämä kolmelle ja se on todella vaikeaa-on niin paljon ihania ihmisiä joihin olen saanut tutustua näin bloggailun ja kortteilun merkeissä
-niin paljon rohkaisua -kannustusta -iloa-ystävällisyyttä olen saanut osakseni  !
 Kiitän lämpimästi teitä  kaikkia tasapuolisesti
-mutta ne kolme
Ihana ja ystävällinen-ei koskaan kiellä apuaan ja niin taitava käsistään--
-hänen syytään on tämä "hurahtaminen"-ostin Maijulta muutaman cd.lle tehdyn 3d-kortin erittäin tärkeille henkilöille lähetettäväksi -kauan sitten ja niitä pyörittelin ja ihailin ja päätin että kyllä minäkin--siitä alkoi seikkailu,jolle ei vielä loppua näy--
pohjoisen tyttöjä ,niinkuin minäkin -

Tämän lisäksi minun kuuluu kertoa kolme asiaa itsestäni
-aah vaikeeta
1. Rakastan eläimiä-suutun ja tulen pahoinvoivaksi jos eläimiä kohdellaan huonosti-en voi katsoa--
2. Teen aina jotain käsilläni-olen aina tehnyt-hurahdan johonkin asiaan ja se viekin sitten syvälle-niinkuin nyt tämä korttien tekeminen
3.Perhe-lapset-lapsenlapset -muutama hyvä ystävä ovat tärkeitä-mutta viihdyn hyvin myös yksinäni-saan aikani kulumaan oikein mainiosti--
Hyvää yötä rakkaat!

2 kommenttia:

  1. Huomenta An ja suurkiitos, olen myös aivan otettu tästä tunnarista, ihanaa loppuviikkoa;-))m

    VastaaPoista
  2. Kiitos An tunnustuksesta ;)
    Hyvää on se, että olen hurauttanut sinut niin ihanan harrastuksen pariin. Kauniita kortteja teetkin ;)

    VastaaPoista

Kiitän ihanista kommenteistanne!!