maanantaina, elokuuta 03, 2009

MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU ?


> VAROKAA IHMEESSÄ !
>
>
> TÄTÄ ON TAPAHTUMASSA IHAN TÄÄLLÄ SUOMESSA!
>
> SE ON LOPETETTAVA NYT HETI !
>
>
> OLEN HUOMANNUT, ETTÄ PORTAAT ALKAVAT TULLA JYRKEMMIKSI , OSTOKSET
> PAINAVAMMIKSI.
> JA KAIKKI PAIKAT OVAT KAUEMPANA.
>
> EILEN KÄVELIN TIENHAARAAMME POSTILAATIKOLLE JA OLIN YLLÄTTYNYT SIITÄ,
> MITEN PITKÄKSI TIEMME ON
> MUUTTUNUT!
>
>
> JA TIEDÄTKÖS, IHMISET OVAT NYKYÄÄN KOVIN HUOMAAMATTOMIA, VARSINKIN NUORET.
>
> NE K U I S K A A V A T K I N KOKO AJAN!
>
> JOS HEILLE SANOO, ETTÄ PUHUKAA KUULUVASTI, HE VAIN TOISTAVAT TARINANSA
NAAMA
> PUNAISENA.
>
> MIKSI HE MINUA LUULEVAT, HUULILTA LUKIJAKSIKO?
>
>
> LUULEN MYÖS, ETTÄ HE OVAT PALJON NUOREMPIA KUIN ITSE OLIN HEIDÄN IÄSSÄÄN.
>
> TOISAALTA, OMANIKÄISENI HENKILÖT OVAT PALJON VANHEMPIA KUIN MINÄ.
>
> TAPASIN YHDEN ENTISEN TUTUN, JA HÄN ON VANHENTUNUT NIIN PALJON, ETTEI EDES
> TUNNISTANUT MINUA!
>
>
> AJATTELIN HÄNTÄ TÄNÄ AAMUNA, KUN KAMPASIN HIUKSIANI, JA KATSOIN
> PEILIKUVAANI....
>
> NO VOI VELJET, PEILITKÄÄN EIVÄT OLE ENÄÄ NIIN HYVIN TEHTYJÄ KUIN ENNEN!
> LISÄKSI
> OLEN HUOMANNUT, ETTÄ KAIKKI AJAVAT AUTOJAAN NIIN HURJAA VAUHTIA NYKYÄÄN!
>
> MENEE IHAN HENKI KURKKUUN, KUN LIITYN MOOTTORITIELLE HEIDÄN ETEENSÄ.
>
> SANONPAHAN VAIN, ETTÄ HEIDÄN JARRUNSA VARMAAN KULUVAT KAUHEAN NOPEASTI,
KUN
> SILLÄ LAILLA KIRKUVAT JA KIEMURTELEVAT KATSOESSANI PERUUTUSPEILISTÄ.
>
> VAATETEHTAILIJAT OVAT EPÄREHELLISIÄ NYKYÄÄN.
>
> MIKSI MUUTEN HE YHTÄKKIÄ ALKAVAT PISTÄÄ 46- TAI 48-KOON LAPPUJA 40- TAI
> 42- KOON
> VAATTEISIIN? LUULEVATKO HE ETTEI KUKAAN HUOMAA?
>
> JA VAAKOJEN TEKIJÄT YRITTÄVÄT SAMAA....
>
> LUULEVATKO HE, ETTÄ MINÄ IHAN TOSISSANI "USKON" NUMEROA NÄYTÖSSÄ?
>
> HAH!
>
> MINÄ EN IKINÄ ANTAISI ITSENI PAINAA NIIN PALJON!
>
> KETÄHAN HE OIKEIN YRITTÄVÄT JUKSATA?
>
> HALUAISIN SOITTAA JOLLEKIN MINISTERILLE JA TEHDÄ RAPORTIN TÄSTÄ, MUTTA
> PUHELINYHTIÖ ON KONSPIRAATIOSSA MUKANA: HE OVAT PAINANEET PUHELINLUETTELOT
> NIIN
> PIENILLÄ KIRJAIMILLA, ETTÄ KUKAAN EI VOI LÖYTÄÄ MITÄÄN NUMEROA SIELTÄ!
>
> ALKOHOLIINKIN ON LISÄTTY LUULTAVASTI MYRKKYÄ, KUN KANKKUNEN KESTÄÄ
VIIKON.!
>
> SIIS, VAROITUS!
>
> OLEMME JONKIN VALTAUKSEN ALLA!
>
>
> LÄHETÄ TÄMÄ KAIKILLE TUTUILLESI, ETTÄ VOIMME YHDESSÄ TEHDÄ TÄSTÄ LOPUN!
>
>
> PS. LÄHETÄN TÄMÄN ISOLLA KIRJOITUKSELLA, KOSKA KONEENI FONTILLE ON
TAPAHTUNUT
> JOTAIN -
>
> SE NÄYTTÄÄ OLEVAN PIENEMPÄÄ KUIN ENNEN...
>
>
> TERV. YSTÄVÄSI YMMÄLLÄÄN

5 kommenttia:

  1. Voi ihana, olen tuon lukenut joskus ennenkin mutta aina vain se jaksaa naurattaa yhtä paljon :D

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva juttu vaikka ei taida kovin kivaa olla kun itse tulee tuohon elämänvaiheeseen :)

    VastaaPoista
  3. No,ymmälleen tuosta kyllä meni,
    klikkailin sivusi auki niin isot fontit silmille tuli..mitä mitä nyt An on vaihtanut kortin teon muuksi.:))

    VastaaPoista
  4. Tuo on tulevaisuuttamme... nauretaan vielä nyt näille jutskille...

    VastaaPoista

Kiitän ihanista kommenteistanne!!