maanantaina, elokuuta 17, 2009

Embossatut perhoset


Hyvää maanantaita!
Vettä satelee ja tuulee,
lehtiä lentelee puista
-meillä on syksy ja tunnen sen!
Energiaa riittää ja uusia ideoita
-luovuus on huipussaan syksyn tullen !
Varmaan se näkyy näistä minun korteistakin
-kaikki täysin erityylisiä! :))
Tähän korttiin stanssatut perhoset embossasin kultajauheella

Lisään tähän vielä yhden harmituksen aiheen--kun olen metsästänyt sopivankokoisia sellofaani-pusseja 13*13 kokoisiin kortteihin ja olen tilannut kahdesta suom.nettikaupasta ja saanut sellaisia joihin juuri ja juuri mahtuu 12,5*12,5 kokoinen ahtaasti ja jotka ovat ilman tarranauhaa vielä,niin että joutuu teipillä sulkemaan--:(
Nyt niitä on 600-en viitsi alkaa palauttamaan niitä-eiköhän ajan kanssa kulu nuokin pois!
Ajattelin vaan -kun kaikki puotien pitäjät ovat askartelijoita ja korttien tekijöitä--tuskimpa omia korttejaan tuollaisiin laittavat!!
Taavan kautta taisin viimeksi saada oikeanlaisia pusseja!
CPS-Card Sketches 129
The Pink Elephant

19 kommenttia:

  1. IIhanat, löysin 16x16 pusseja Purppurataivaasta!Hyvää ja luovaa viikonalkua sinulle;-))m

    VastaaPoista
  2. Minä olen Sinellistä aina ostanut ja ovat 16x16. Sieltähän se Taavakin on hankkinut...

    VastaaPoista
  3. Aivan ihania nuo perhoset...blogissasi on aina mukava vierailla, täältä saa itsekkin inspiraatiota omiin tuotoksiin..:D

    VastaaPoista
  4. Niin hempeä niin kaunis!
    Olet antanut luovuudelle siivet jälleen:)
    Sellofaani pusseista:
    Paperinauhassa näyttää olevan kokoa 15*15 ja teippi kiinityksellä.Eikä hintakaan näytä olevan paha.

    VastaaPoista
  5. kaunis ja yksinkertainen kortti! Ihanat värit!

    VastaaPoista
  6. Niin kaunis kortti, ihana että enrgiaa riittää!

    VastaaPoista
  7. Ihania perhosia! Mä onnistuin kerran myös tilaamaan vahingoissa erän noita naftin kokoisia tarrattomia pusseja ja olin pettynyt. Sais lukea myyjän sivulla, että niissä ei ole tarraa.. No, paperinauhasta tilailin sitten minäkin tarrallisia ja muualtakin olen tilaillut. Noita isompia pitää munkin tilata, kun nyt isot kortit lojuu ilman kuorta eivätkä pääse myyntiin.. Mulla myös alkaa korttiluovuus taas nostaa päätään ja olen tosi innoissani, kun vaan tulis ylimääräistä aikaa jostain vielä:-)

    VastaaPoista
  8. Paperinauhasta minäkin olen hyviä ja sopivan kokoisia pusseja tilaillut, tyytyväinen olen :)

    VastaaPoista
  9. Ihana kortti ,varsinkin noi perhoset.Pakko laittaa tähän lasten suusta juttu.Siskoni tytär lähenteli murkkuikää ja äitinsä huokas että taitaa olla murkku johon nuorempi veljensä vastasi ettei "Roosa"oo murkku kun se on peehonen.Muistan tuon aina kun perhosista puhe se naurattaa vieläkin.

    VastaaPoista
  10. Hei!
    Tuo pussiongelma tuttu viimeeksi sain 16*16 cm kuoria mutta muovipussit jotka tilasin sanasta paikasta puolimilliä liian pienet..Ja tietty oli kiire myyjäisiin ja piti sävellellä muovit itte..

    VastaaPoista
  11. Just gorgeous.
    Thanks for joining us at TPE.
    Ann xxx
    http://thepinkelephantchallenge.blogspot.com/

    VastaaPoista
  12. Lovely card! I love the lace :) Thanks for creating with us at The Pink Elephant this week!

    VastaaPoista
  13. this is so pretty! i love the gold butterflies :)

    Hugs
    Carol x
    http://thepinkelephantchallenge.blogspot.com/

    VastaaPoista
  14. A very pretty summer card!The gold butterflies are gorgeous!

    VastaaPoista
  15. Very pretty , love the butterflies! Thanks for playing along this week at TPE

    VastaaPoista
  16. Absolutely Beautiful!!!

    Thanks for joining us this week at The Pink Elephant.

    Lori Boyd
    http://thepinkelephantchallenge.blogspot.com

    VastaaPoista
  17. The pearls are the best accent. Love your take on the CPS sketch.

    It's a good life!
    Terri E.

    VastaaPoista
  18. Very pretty!! Love the butterflies & lace! Thanks for playing along with us this week at TPE!!

    VastaaPoista

Kiitän ihanista kommenteistanne!!