sunnuntaina, maaliskuuta 22, 2009

Yli-oppilaille -186/187/2009-

Kaunista sunnuntaita!
Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Yöllä oli muutamia asteita pakkasta ja varmaan hyvä hiihtokeli ennenkuin lumi sulaa sohjoiseksi!
Yritän houkutella tuon kaverini mukaan!!
Tässä kaksi korttia kevään ylioppilaille! Cd-levyn olen krakleerannut mikrossa siten ,että panin vettä lautaselle sen verran että levy peittyi ja sitten kuumensin täydellä teholla ihan muut. minuutin !
Nämä leimasimet ovat minulla myytävänä,jos joku haluaa ostaa,6 euroa kappale!
Muitakin pitäisi panna myyntiin,keräytyy laatikkoon niin paljon että ei enää itsekkään muista mitä siellä on,taitaa olla muillekkin tuttua!?

12 kommenttia:

  1. Aurinkoista sunnuntaita,
    Aivan ihania kortteja!
    Todella hyvä keksintö tuo mikro krakleeraus, täytyy kokeilla!!!

    VastaaPoista
  2. Ihania kortteja! Ja joo kyllä on tuttu tunne että tavaraa kerääntyy!! Mullakin olisi vaikka mitä tavaroita joita voisi myydä pois!

    VastaaPoista
  3. Aurinkoista sunnuntaita täältäkin. Kivoja YO-kortteja olet tehnyt, niitä pitäisi minunkin lisää tehdä.

    VastaaPoista
  4. Ihania kortteja taas! Heti kiintyi katse tuohon krakleeraukseen, ja meinasinkin kysyä miten se tehdään, mutta laitoitkin jo ohjeen. Kiitos!

    VastaaPoista
  5. Voi miten ihania kortteja jälleen, ikinä ei pety kun täällä käy kurkkaamassa. :)

    VastaaPoista
  6. Mulla ei tuo tuota tilannetta että pitäis myydä.... Vaikka kaikkee on iso kasa nii mistää en luovu ;) Olkoon vaikka sitten perintönä.... Tosin kahta leimasinta olen suunnitellu myyväni, kun ne oli "vikatikit", erilaiset kuin kuvittelin... Oppipahan lukemaan paremin leimasinten kokotiedot...

    VastaaPoista
  7. mukavan näköisiä nuo cd-levyt, pitääpä itsekkin joskus kokeilla :D
    Minä olen taas poikkeus, mutta minulla ei ole liikaa askartelutavaraa... ainakaan vielä :D

    VastaaPoista
  8. Tämähän on hauska ohje, pitänee uskautautua kokeilemaan;-))m

    VastaaPoista
  9. Tästäkö ne "isot tytöt" varottelevat -siis mikro+cd=katastroohfi ;)
    Siis muistathan olla varovainen jos edelleen harrastat!

    VastaaPoista
  10. Kiitos vinkistä, mä jo kokeilin tuota krakleerausta...hyvin toimi mutta tuli vähemmän noita viivoja siis uusi yritys ja pitempään:)
    Ihania kortteja taasen:))

    VastaaPoista

Kiitän ihanista kommenteistanne!!