torstaina, maaliskuuta 26, 2009

Sinistä ja harmaata -199/2009- ja tunnustus!

Oikein kaunista torstaita kaikille!

Tällainen Korjuss-tyttönen syntyi tänä aamuna ja pohjakin vaihtui hiukan keväisemmäksi!Ei kyllä ole oikein minun näköiseni,eikä oikein inspiroi ,mutta katsellaan muutama päivä!
Korjuss-pohjista tykkään mutta ei kuitenkaan ollut mieleistä kolmekaistaista vielä,koko ajan niitä kyllä tulee lisää!

Tunnustuksen sain Paulalta,lämmin kiitos ystäväiseni,minä arvostan sinua erittäin paljon ja siksi tämä lämmittää!
En jaa tätä kenellekkään erityisesti tällä kertaa!
Tänään on taasen hiihtopäivä!
Jäällä on aivan ihanaa,tuntuu että sukset menee itsestään eteenpäin!

11 kommenttia:

  1. Kaunis kortti!Minulle tuli tästä mieleen juuri tällainen auringonpaisteinen pakkaspäivä kuin tänäänkin on..kukka on erittäin nätti ja väritys onnistunut hienosti.

    VastaaPoista
  2. Nätti kortti ja hyvät värivalinnat:)

    VastaaPoista
  3. ihana kokonaisuus! kyl nämä corjukset ovat kauniita ainekin kun sinä osaat tehdä niistä niin kauniita kortteja!

    VastaaPoista
  4. Nätti kortti ja jotenkin tulee hieman talvinenkin fiilis.Hyvät värit.

    VastaaPoista
  5. Kauniin sininen väritys ja tuo ruskea sopii hyvin mukaan.

    VastaaPoista
  6. Mielettömän ihana sininen kortti, upea kokonaisuus;-))m

    VastaaPoista
  7. Ihana kortti.... minä joka blogissa käyn nyt häiriköimässä ja kyselemässä - mutta koska termistö on minulle uutta niin oppiakseni kysyn.... mikä on Korjuss-pohja?

    VastaaPoista
  8. MoikkaMoi,
    Ihana väritys kortissa ja koko kokonaisuus!

    Eikös tänään ole torstai =)

    VastaaPoista
  9. Marke,siinä pohjassa on näitä samoja hahmoja! Kirsikalla on esimerkiksi sellainen,käys kurkkaamassa!

    VastaaPoista
  10. Voi kuinka kaunis tämäkin! Aurinkoinen kevätpäivä todellakin, Anskun sanoin!

    VastaaPoista
  11. Tosi ihanat värit ja muutenkin ihana kortti. Työpäivä minua vielä odottaa tänään :)

    VastaaPoista

Kiitän ihanista kommenteistanne!!