lauantaina, maaliskuuta 21, 2009

Aurinkoinen lauantai -184/2009-

Samoja leimakuvia vielä!
Kaupunkilais-neiti tai-rouva on ulkoiluttamassa koiraansa-tuskimpa maalla tuollaisissa kengissä ja hatussa-!
Minulla on tänään kaupunki-päivä,saas nähdä mitä sieltä tarttuu mukaan!
Mitään en kyllä oikeastaan tarvitse,mutta kun näkee jotain ihanaa,niin eihän ilman sitä voi enää elääkkään!!;) Pakko saada!!
Ja muutaman päivän kuluttua huomata,mitä ihmettä varten tuokin tuli hankittua-enhän edes tavitse sitä! ;)
Sellaista tämä naisen elämä joskus on,mutta ihanaa,vai mitä!?
Käyköhän muille koskaan noin!?

8 kommenttia:

  1. Oikein tyylikäs rouva siinä koiransa kanssa kävelyllä,upea kortti!Ja todella asiaa "juttelit"tuosta shoppailusta..turhia hankintoja tulee tehtyä..vähän turhankin usein..

    VastaaPoista
  2. Onhan tyylikkään näköinen koiran ulkoiluttaja. Minunkin piti mennä tänään shoppailemaan siirtyi ensi kuun puolelle.

    VastaaPoista
  3. Tosi ihana kortti.
    Shoppaillessa minulle käy monesti juuri tuolla tavalla.Olen opetellut miettimään useamman kerran tarvinko tosiaan kyseistä tavaraa/vaatetta.

    VastaaPoista
  4. Voi, tässä on kaikki minun suosikkivärit! (ihan minun tyylinen:) , vaikka tuo kuvan kaupunkilaisrouva ei kyllä minulta näytäkkään...:) Todella tyylikäs kortti!
    Voi kun oliskin kaupunkipäivä, mutta kun onkin siivouspäivä...

    VastaaPoista
  5. Mukavaa kaupunkipäivää! :D

    Minulla käy usein niin, että jätän ostamatta ja sitten se harmittaa niin että täytyy piakkoin käydä taas ostoksilla.

    VastaaPoista
  6. Onpas upea kortti! :) Aurinkoista, lämmintä lauantaita sinullekin!

    VastaaPoista
  7. Tosi kivasti väritetty kaunis kortti ja värityskin (värit siis) on vallan mainio :)

    VastaaPoista

Kiitän ihanista kommenteistanne!!