lauantaina, helmikuuta 14, 2009

Tulihan se!!

Jännittävää tämä minun elämä, löytyykö paketti Siwasta vaiko ei!!
Nyt se löytyi ja tuossa kuvaa. Ihania-- sormet ihan syyhyy,kohta alan leikkiin uusilla leluillani,kunhän saan tämän tehtyä!Ja nämä perus jutut kävin ostamassa Askartelukulmasta Kuopiosta!
Ja kirpputorilta tein löydön ,tällainen pussukka täynnä hääaiheisia kauniita nauhoja ,kukkia,helmiä,sydämen muotoisia" timantteja" ääriviivatarroja tylliä,paperinarua,sinisiä ja valkoisia kaikki vaan 3 euroa! Löysin kirpputorilta myös kauniin valkoisen teepaidan ja kesämekon ja Aarikan helmet ja sinisiä kiviä!Ja suukkojahan ei ystävänpäivänä voi saada liikaa,nämä ei kuitenkaan ole kirpputorilta!Hyvää illanjatkoa, minä alan leikkimään:))

12 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Mulla oli niin älyttömän paljon pahoja kirjoitusvirheitä, että ed. kommentti oli poistettava, pahoittelut siitä.
    Älyttömän ihania ostoksia olet tehnyt. Kirpparilta myös edullisesti paljon kivaa:)
    Jää sinä leikkimään, minä lähden ystävän 50-vuotis juhliin! Kerran vielä Hyvää Ystävänpäivää!

    VastaaPoista
  3. Kivan näköisiä ostoksia, hyvää ystävänpäivää sinulle :)

    VastaaPoista
  4. Ihania ostoksia olet tehnyt. Kyllä tuollaisten tavarien kanssa on kiva leikkiä.

    VastaaPoista
  5. Hyvää ystävänpäivää. Ihania ostoksia, tuo on tosi tylsää, kun joku paketti menee hukkaan, edes hetkeksi. Onneksi löytyi, näyttää tosi kivalta :)

    VastaaPoista
  6. kivat on ostokset, ja parempi niin että löytyi.
    mukavaa ystävänpäivän iltaa, ja mukavia leikkejä myös:)

    VastaaPoista
  7. MoikkaMoi,

    Todellakin kivoja ostoksia olet tehnyt ja löytänyt!
    Mielenkiinnolla jäänkin odottelemaan mitä niistä saat aikaiseksi?

    VastaaPoista
  8. Kiva noilla on alkaa leikkimään!

    VastaaPoista
  9. Onhan siinä paljon kaikenlaista leikkikalua ja tarviihan sitä vähän suukin saada makeaksi.

    VastaaPoista
  10. Voi, että on kaikkea kivaa! Välillä kirppiksesltä löytää jotain uskomattoman halvalla, toisen roju on toisen aarre...

    VastaaPoista
  11. Minä olen tuskaillut noiden lehtien kanssa - olen nähnyt, että monet käyttävät koristekukkien somisteena vielä jollain leikkurilla tehtyjä lehtiä.... tuossa sinullahan taitaa olla juuri sellainen leikkuri. Minä luulin, että niitä saa tehtyä vain niillä isoilla kalliilla vempaimilla, mutta taitaakin olla muitakin vaihtoehtoja...

    VastaaPoista

Kiitän ihanista kommenteistanne!!